четвртак, 28. јул 2011.

ВИДЕО:НАПАДИ ШИПТАРСКИХ ЕКСТРЕМИСТА


Incidenti južno od Ibra sinoć i danas from kim on Vimeo.

GRUPA ALBANACA MALTRETIRALA SVEŠTENIKA IZ LIPLJANA

Grupa kosovskih Albanaca presrela je danas sveštenika Igora Đokića iz Lipljana koji je svojim automobilom krenuo u pravcu Gračanice, vukla ga za mantiju i zapretila mu da ide u Srbiju.
“Krenuo sam iz pravca Lipljana prema Gračanici. Na nekih 200 do 300m od Papićeve krivine primetio sam da me jedno vozilo pretiče i to je izgledalo kao da hoće da me udari. Ja sam se sklonio desno, a to vozilo se zaustavilo ispred mene. Iz tog vozila je izašao jedan čovek, a iza mog auta se zaustavilo drugo vozilo, odakle su izašla još trojica drugih. Onda sam i ja izašao iz svog auta, a jedan od njih je počeo da viče na mene. Drao se, psovao, vukao me za mantiju, vređao… Pitao sam u čemu je problem, na šta mi je on kazao, šta tražiš ti ovde, ti si Srbin, idi odavde”, kazao je otac Igor.



Нема коментара:

Постави коментар