четвртак, 5. јануар 2012.

Косовски бој, уживо


Б92:
Група хулигана, предвођена М. О. кренула је рано јутрос ка Газиместану. Имамо информације да су успут бацали каменице ка џамијама и викали „Независна Србија“. У нашем студију је секретар Османлијског царства и син султана Мурата, Бајазит:
- Господине Бајазит, како коментаришете стање на Косову?
- Османлијско царство је пријатељ србског народа. Мислимо да барикаде треба да се уклоне и да се страсти смире.
Како наводе неименовани извори телевизије Б92, М. О. спрема атентат на султана. У полицији царства немају коментар.

РТС:
У раним јутарњим часовима, велика група људи кренула је у мирну протестну шетњу ка Газиместану. Србски народ је још једном устао на буну против дахија. Са нама у студију, млада и перспективна репортерка, Мира Адања-Полак:
- Миро, шта се тамо дешава?
- Ја сам била… Ја сам видела.
- Шта Миро, шта? Докучите нашим гледаоцима мало.
- Срби јуришају… Лирика је на све стране…Романтика, бој..
- (Водитељ шапуће) Миро шта смо рекли за вино пре емисије?
- Ој, КОСОВО, КОСОВ..
- Изгубили смо слику, мали технички проблеми..

Прва Турска телевизија:
Извињавамо се гледаоцима на прекидању њихове омиљене серије „Кад лишће не пада“, са специјалним вестима које су стигле у студио. Наиме, рано јутрос, србски сепаратисти су поставили барикаде моћној турској војсци и тиме покушали да спрече ширење једне племените културе на запад. Не знамо колико ће криза потраја..
- Псст, Миле.. Миле јеботе!
- А?
- Држи вињак, имаш и телеграм.
- Од кога сад, у сред вести?
- Пише само великим словима ЛАЗАР.
- Дај ајде на брзину… Аха, аха, ослободити, напад, звона у Паризу, јебати сто мајки, бољи живот, јебати хиљаду мајки, и пази на крају, да се преименујете у прву српску да вас не би на ломачу, да вам мајка црну вуну. Пали вести јеботе.
- Даме и господо, нове информације. Терористичка турска војска кренула је рано јутрос у још један безобзирни покушај…

СОС канал:
Искористићемо још једном прилику да позовемо све да помогну нижеразредним стрељачким клубовима. Наиме, у стрељачком клубу „АС РАШКА“ има преко тридесет чланова, а како у клубу наводе имају само десет стрела. Од тога чак четири ненаоштрене.

АРТ:
Изашли смо мало из оквира културе и решили да направимо нешто ново. У импровизованом студију, наш гост је Милош Обилић.
- Милоше, шта има?
- Има свашта да вам право кажем. Ево сад сам заузет овом организацијом боја, планирам још неке пројекте да реализујем и тако.
- Реците нам, Милоше, јел имате неки план за сутра?
- Наравно, шта би све било без добре тактике. Како ствари стоје, сутра ћу да се претварам да сам се предао, а онда ћу да рокнем Мурата. Има да му га завучем, друже, неће знати шта га је снашло.
- Одличан план.
- Чекајте, шта ако му сад неко ово јави?
- Не брините, гледаност нам је на стандарндој скали. Значи 0%.

Пинк:
Група младића громког гласа, јутрос је кренула да се обрачуна са неистомишљеницима на Косову пољу. Певали су разне србске песме, а међу њима смо запазили чак шест кандидата за звезду Рашке. Са нама најгласнији од свих, Вук Бранковић.
- Господине Вуче, приметили смо да имате потенцијала за певање? Чему онда бој?
- Ма ја сам само кренуо на неку вечеру… И они сви углас БОЈ КОСОВО БОЈ, и ја реко ајде…
- Да ли сте размишљали да се пријавите за нашу емисију? Награда је пут у Русију на два дана, поткованим коњем!
- Ја само певам по славама, није то за мене.
- Хвала господине Вуче, срећно. Еј бре Вуче, не тим путем, ало не тим… Оде човек.
 

1 коментар: